tisdag 30 januari 2007

Beach 2007

Natten då, har ju blivit en liten följetong här om min nattsömn;) Somnade vid 2 vilket får ses som ett framsteg måste jag säga. Däremot snoozade jag mellan 9 och 11 men det kan ju ses som mer normalt. Imorron börjar jag 8.15 så jag hoppas på en vändning nu.

Hade föreläsning pass 3 och sen hade vi möte med projektgruppen. Det går sakta framåt, jag och två till ska sätta oss imorrn och börja fila på intervjuerna. Känns bra att börja göra något.

Traskade hem och sen for jag och invigde träningskortet och nyskorna!! Wee:) Var på gympa. På ben och konditionsövningarna var jag inte helt lost men däremot på styrkedelen. Oj oj...jag är verkligen vek. Bara darrade i hela kroppen. Men det kom jag ju på redan i lördags:P
Vi får se om det blir någon Beach 2007 eller om det som vanligt blir Bitch 2007. Blåådrig vetedegskropp i skimrande elfenben;) Men jag känner tillförsikt inför träningen, jag kan om jag vill jag vill så jag kan.

Nu ska jag vika ihop tvätten och läsa lite bok. Zadie Smiths "Om skönhet" är det som gäller nu. Läste P-O Enquists "Nedstörtad ängel" (oerhört sorglig) innan men den tog ju slut direkt så det känns bra att ha en ordentlig tegelsten att plöja igenom nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar