onsdag 31 januari 2007

Jå men visst

Kunde inte riktigt somna igår. Men ingen katastrof...kanske vid 3. Släpade mig upp till pass 1 i alla fall och träffade S i projektgruppen. Vi satte oss och började ringa runt till åkerier och fixade tre intervjuer imorrn. Så då blir det till att köra hyrbil;) Älvsbyn, Rosvik och Piteå ska vi hinna med. Känns såå bra att komma igång. På em skrev vi ihop intervjufrågorna och sen träffade jag människa-maskingruppen och vi fixade lite som skulle vara klart idag.

Då jag kom hem slängde jag in grejerna i rummet och sprang ner och sopade av bilen och fixade lite. Så klart glömde jag nyckeln till huset. Uff! Fick sitta och vänta tills kinesen kom hem. Sen somnade jag till, så klart. Nå borde kunna sova i alla fall.

Nu är det bara en vecka kvar...sen är jag i skåneland hos M. Det borde få vara normaltillståndet. Faktiskt. Älskling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar