torsdag 25 januari 2007

P-O

Inatt var det någon slags fest på våningen ovanför som bland annat innehöll taktfasta hejarramsor och slag mot golvet i samma takt.
Ja...vaknade vid 11 i alla fall och hasade runt här fram till halv 4. Läste som snabbast igenom exjobbet jag ska opponera på. Sen skärpte jag till mig och åkte in till stan och inspekterade nya biblioteket. Hmm...vad ska man säga. Imponerande. Fast jag fattar inte hur det kan vara så lite skönlitteratur eg. Är det kanske facklitteratur som är grejern men bibliotek, bara jag som missuppfattat? Nå fick med mig lite smått och gott. P-O Enquist är ju aldrig fel...måste nog läsa Boken om Blanche och Marie igen känner jag. Gjorde mat och har laddat ner lite grejs. Ganska totalt uttråkad. Och snart är det natt igen. Blö blö..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar