torsdag 15 februari 2007

Buller

Idag blev det en tur till Öjebyn. Det var nog den mest givande intervjuen hittills! Vi ringde en snubbe också och så kompletterade vi de intervjuer vi redan gjort. Mycket skönt. Jag for på myrorna och röda korset och letade efter grejer till R-festen. Gick väl lite så där. Hittade en hatt i alla fall och en papegoja. Provade min skepsbrottsutstyrsel nu ikväll och det får duga. Måste bara in till stan och köpa gnuggtatueringar och kanske något slags vapen. Nu sitter jag och gör förberedande frågor inför buller och bång labben imorrn. Tjoho. vill bara få skiten överstökad. Kan ju inte vara mindre insatt nu än jag skulle varit 2 veckor efter kursstart i 2an. Well well... Jag saknar M. Så är det. Snart är jag hormonstinn igen oxå, så passande. Precis vad som behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar