onsdag 21 februari 2007

Jeu..

Det är ju helt ljust på mornarna... Nu lyser solen på väggen där min anslagstavla hänger. Ett framsteg för "våren";) Satt och ljög ihop en labrapport före lunch. Vet inte hur impad den där lärarskåningen kommer bli däremot. Hastade i mig lite mat sen ägnade vi eftermiddan åt att göra användartest på mp3-spelare. Min är betydligt flottigare nu är innan:( For hem och käkade sen satt vi med projektet nu ikväll. Funktionsträd...åh nej kände jag i hela min kropp. Det var lika förvirrande som sist. Hoppas vi får träffa läraren imorrn, kan behövas. Vi är alla lite förvirrade i alla funktionsbeskrivningar och skit. Imorgon kväll bär det av till Vidsel och då ska jag äntligen få träffa Tuss igen:) Hon säger inte Boster längre utan Moster :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar