söndag 25 februari 2007

Lill kroppen

Idag kramade jag lill kroppen hejdå och så bar det av till Luleå igen. Då jag kom fram upptäckte jag att tanklocket fortfarande låg kvar på biltaket sen jag hade tankat hemma. He he...Smidigt. Men det var ju kvar i alla fall:)

Satt från 3 till 6 med projektgrejset i skolan. Var väl inte så där jätteeffektivt men men. Sammanställde en idématris och sånt. For hem och det var som vanligt en massa snö på min parkeringsplats. Jag blir så less. Ikväll har jag läst helgens DN-skörd fast jag eg borde tvätta men det var nån som tvättade...tror jag;) Blö blö...

Började läsa på "Anna, Hanna och Johanna" då jag var hemma, måste läsa mer av Marianne Fredriksson kommer jag ihåg än en gång. Ska ta och läsa lite nu...hittade choklad här...mmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar