söndag 18 februari 2007

R-fest 07


Igår var det livat ja.
Ägnade dagen åt att städa och trixa sen vid 5 kom lite folk förbi och och det dracks öl och dylikt. Sen gick vi ner till björkskataskolan och minglade runt lite. Det var en rolig kväll:) Som vanligt var det hög nivå på folks kostymer. Det är kul när alla går in för det. Det fann Titanic och ett isberg, en sextant (med stoora bröst), Triton var där, en massa pirater och så såklart sälklubbarna:) mf mf mf. Måste hitta den hemsidan där dom lägger upp bilderna...jag tog inte så många.

C, J och en annan tjej hängde med mig hem ett tag efter åt. Sen hade J glömt sin väska med lägenhetsnycklarna här och skulle komma tillbaka och hämta dom. Jag lovade glatt att gå ner och öppna efter 25 min. Eller hur. Toksomnade, men hon hade tagit sig in ändå som tur var. Hade tydligen haft sinnesnärvaro att palla upp dörren till korridoren i alla fall. Brandlarmet hade gått i natt också. Tror inte jag hörde det ens. Farligt.

Idag är det tungt däremot. Oj oj. Har bara lyckats få i mig lite oboj än...borde duscha. Bakis är inte the shit. Tror det var min hemmablandade flaska som tog knäcken på mig...nå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar