lördag 17 februari 2007

Teambuilding

I morse var det buller och bång lab. Hamnade med en nörd som kunde det programmet vi skulle använda för mätningarna, en sån tur kan jag ju säga. Hade varit helt lost annars. Det gick då bra i alla fall. Ska träffas på måndag och skriva ihop skiten. Drog in till stan och käkade en räkmacka och en semla och en champis, det är ju ändå fredag;) Shoppade lite piratgrejer, hittade gnuggisar och en kniv och örhängen. Kommer bli bra det här. Fick behärska mig att inte köpa Jack Sparrow kitet dom hade på leksaksaffären.

Åkte tillbaka till skolan och satt med projektet till 6 ungefär sen for vi hem till en av tjejerna och gjorde käk och satt och surrade. Det var trevligt! Fast min namne är väääldigt bra på att prata. Och mycket. Då jag skulle hem hade det blivit plusgrader så jag passade på att hacka lös isskorpan som har täckt min bil. Praktiskt med en icke ömtålig bil;) Repor lacken är inte riktigt mitt största bekymmer...

Bokade resa till Lund nyss, wee:) Bara 3 veckor kvar. 3 veckor av enorma mängder projektarbete. vi ligger en vecka efter i planeringen. Illa. Men vi har gjort 16 intervjuer:) Och ett par till är på gång...pra sit.

Men nu är det faktiskt natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar