fredag 2 februari 2007

Trocadero

Sömnen gick hyfsat bra. Gick upp vid halv 10 och allt. Bra bra.For till skolan och visade det jag opponerat på och sen satte jag mig och renskrev människa-maskinanteckningar. For och tränade (Ååååh så duktigt Elin;)) och så handlade jag mat. Köpte trocadero från nyckelbryggeriet. Det smaka ungefär samma fast mer utspätt...hoppas dom inte slutat med den vanliga.

Verkar inte som nån jag känner ska på kåren imorrn:( C c/o är i hemavan, Jenny är mest troligt fortfarande sjuk och M's föräldrar är här så hon kunde inte heller. Jag var ju sugen på att fara dit å allt. Får ser vad kusin-E säger, hon har inte svarat än.

Ikväll hade jag tänkt lura svenska tjejen här i korren att dricka lite grogg med mig men hon for iväg och pluggade nånstans. Uff...vad ska jag då gööööra. Är inte upplagd för Den galoperande detektiven... E och hennes konstnärspolare skulle ut ikväll nånstans, kanske ska åka in till dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar