måndag 5 februari 2007

Trucker Elin

Startade dagen med ett telefonmöte med Volvo. Ja...vi hade ju kunnat vara lite mer förberedda;) Nå det gick väl bra fast vi får se hur det är tänkt vi ska gå till väga nu. Satt med människa-maskin grejser idag före lunch och fick ihop lite ändå. Ska nog gå bra det här. Lunchade med M och satt och skrev ihop opponerings grejen fram till 14.45. Lyssnade på exjobbsredovisning och hade pinsamt lite att säga då det var min tur. Eh...nå Dennis hade ju desto mer att peta på;) Traskade hem och har surfat efter lastbilar och lastbilsåterförsäljare. Hittade min sida också:

www.truckerelin.se

Ha ha...jag och A i projektgruppen hånade hennes logga. Hon har tömt Word på skojiga funktioner;) Usch vilka designsnobbar vi är....he he...

Ikväll är det CSI premiär, ska göra ett försök att följa en serie hade jag tänkt...

1 kommentar:

  1. hehe. Intressant att man hamnat i någons blogg! Tack för hånet av min logga ;-)

    SvaraRadera