tisdag 6 mars 2007

Brasa

Kunde inte somna igår. Då börjas det igen. Den här gången var det dessutom helt oförtjänt. Jag hade gjort alla rätt och varit vaken rätt tid och allt. Uff. Nå träffade S imorse och gick igenom redovisningen, det ska nog gå vägen. Sen deckade jag i bibblo och drömde att Carl Bildt var hemma hos m&p i Vidsel och skulle äta palt. Eftersom han var ledig hade han softat loss i mjukisbyxor och tjocksockar, men slipsen den satt fortfarande kvar. Där ser man. Lunchade och sen pratade Mats om stress och vi gjortde klart människa maskin-rappoeten.

Nu ikväll har jag varit i Sunderbyn hos E och ätit nybakat bröd och myst framför brasan. Hur ska jag kunna flytta ifrån henne?? Vi tyckte att vi förtjänar en resa i höst. Verkligen:) Det vore hur kul som helst!

Det är ju faktiskt snart fredag. Jag ser ljuset vid läsperiodens slut. Blö blö blö. Nu är jag less på mig själv igen. Kommer inte åka till syrran och J och tuss i påsk. Det blir för mycket pengar. Vet inte vad jag ska göra ist. Mamma jobbar och E jobbar och M ska paddla och pappa vill inte åka till stugan utan mamma. Nå jag kanske hänger i vidsel i alla fall. Snäll-E kanske är uppe så man hinner ge henne en kram. Blö blö...blö blö..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar