söndag 4 mars 2007

Dark angel

Ja jo...igår var jag på stan en sväng och köpte alkohol och fikade. Ägnade resten av em åt att bestämma vad jag skulle ha för kläder. Fixade och trixade lite sen träffa jag M på porsön och så for vi till henner kompis. Satt och ölade där och så var det utgång. Det var en kul kväll men total frånvaro av R'n B och shlager;) En sån befrielse. Var däremot inte en enda The Knife låt, jag är besviken. Köpte en korv medan vi väntade på bussen och jag misstänker att jag sa något nedsättande om turkar så han som jobbade där hörde. Smidigt:( Fick en svacka då jag kom hem (no shit?) och beklagade mig för C på msn i nån timme.

Nu har ju solen börjat skina på mornarna, dvs det går inte att sova. Uff. Är lite sliten idag. For till C och kollade på Eddie Izzard och deckade bort ett tag sen for vi på max. Nu ska jag slösa bort resten av kvällen på nått sätt.

Det är svårt då man inte kan prata med varandra. M börjar ju nytt jobb imorrn och om det blir som förra gången han bytte jobb lär det ju inte bli så mycket prata av i veckan heller. Vad jag nu vill prata om. Jag vill ju bara få vara nära. Närmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar