fredag 16 mars 2007

Fall behind me

Startade dagen med att träffa projektgruppen och få lite ångest inför Göteborgsresan. Alla har för mycket tentaplugg för att hinna vara engagerade just nu. Lunchade med M och sen satt vi och gjorde klart instuderingsfrågorna till människa maskin-kursen. Hur ska tentan gå egentligen...
Mitt minne är ju inte vad det borde:(

Ikväll var jag med I på Invito och käkade och pratade skit och drack bubbel. Är bra att jag har nån att leka med i sommar. Kanske man kan lyckas hålla demonerna borta och inte deppa ihop totalt som vanligt. Vi kan ju beklaga oss över vår ensamhet och sånt;)

Nu ska jag nog läsa lite bok. Började på Jonathan Strange & Mr Norrell innan jag reste till Lund. Den är väldigt tjock men som tur är bra också. En fördel kan man säga. Blö blö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar