torsdag 22 mars 2007

Oh happy day!

Dagen började kanske inte så happy dock. Avgasröret hängde och skramlade oroväckande imorse då jag skulle skynda till skolan. Men det var som tur var bara fästet som lossnat. Hoppas jag. Ska köpa ett nytt och se om jag får fast det igen. Elin-bilmekaniker. Ändå..;)

Hade första föreläsningen i ARD110 idag, en fortsättningskurs i Alias. Den verkar ju helt ok. Inga renderingar utan vara ytor och grejer. Bra, för jag gör inte så snygga renderingar:P Men mycket jobb som vanligt. Kommer dessutom missa tre föreläsningar då vi är i gbg och det är INTE bra. Hoppas att D kan ge mig lite hjälp vad dom gått igenom. Han fick ju hjälpa mig att komma på hur man zoomade idag. Minnet är ju inte så bra. Men nu sitter dom flesta grundgreppen igen.

For hem och deckade bort och skissade på lite koncept. Sen kom kusin-Emma med ett påskägg:) Det var trevligt! Gick till skolan och så har vi försökt bena ut vad vi ska göra så vi hinner allt tills vi ska till gbg. Tror vi fick till det rätt så bra ändå, så nu blir det hårdkörning fredag och lördag...och måndag.

Men det som var mest happy med hela dagen är att M kommer upp på av4ningen i maj. Weeeeee:) *hoppar och studsar och tänder fyrverkerier* Finns inga ord hur glad jag är för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar