tisdag 20 mars 2007

Orka orka

Idag var det telefonmöte med volvo och det var lugnt. For hem och åt och somnade och drömde att jag var på fest hos I och T. T och två till hade en trekant och jag råkade stövla in där dom höll på. Det var underligt. Dom erbjöd mig att vara med. Jag avböjde:P

Tenta sen då. Den gick nog vägen tror jag. Har inte vågat kolla i boken vad som var rätt Men jag hoppas han är en snäll rättare och jag lyckades smiska in det där om hur olika uppgifter påverkas av stress.

Har mest virkat ikväll och varit ledsen i kroppen. Pratade med M och så blev jag ledsen i ögat. Jag vet inte vad jag ska tro. Har för mycket mens för att vara särskilt objektiv. Blir mest ledsen och tar allt som att jag är kass och tråkig. Men vad gör man, det är ju så här det är nu. Kämpa kämpa. Orka orka. Fan fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar