torsdag 15 mars 2007

Vår jue

Åååh...det har varit en fin vecka! Jag vill vara där!

Fick ett litet bakslag i måndags däremot. Verkar inte som att M kan komma upp på av4ningen. Fan fan fan. Blev jävligt besviken och ledsen. Ville ju att han skulle vara med och komma upp hit och hinna träffa m&p och kanske brorsan. Nu kommer jag sitta där och ha min pojkvän i Skåne som vanligt. Fan också. Jag hatar det. Försöker att inte bli bitter och tänka att det är enda gången sen i sommras jag verkligen vill att han ska komma upp och så väljer han bort det. Jag vet ju att det inte är så enkelt och att han vill komma och så. Men lika fullt kan han välja.

Men annars har det varit en bra vecka. Som det ska vara liksom. Precis som det ska vara...älskling.

Köpte lite böcker igår för att döva åka-hem-smärtan. 4 pcketar för 3 liksom. Blev:

"I en klass för sig" av Curtis Sittenfeld
"Syndafloden" av Marianne Fredriksson
"Hon går genom tavlan ut ur bilden" av Johanna Nilsson
"Drömfakultetet" av Sara Stridsberg

Ikväll ska jag kolla på E's lesbiska film eller så på Tombstone. Har inte bestämt mig än. Men jag ska svulla i alla fall och tycka lite synd om mig själv. That I can do.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar