tisdag 3 april 2007

Bolbo

Nu var det en vecka sen, och en sån vecka:)

Göteborgsturen var lyckad och redovisningen gick bra, vi verkar vara på rätt spår och så där. Fick kolla inuti några lastbilar, kolla hur man gör en lastbil och så var vi på volvomuseet. På torsdan var vi på Semcon och Caran på studiebesök och det var intressant men samtidigt lite nedslående. Nå...dom var lite speciella på Semcon helt enkelt. Nu vet jag ju då med säkerhet att det är produktutveckling och inte design jag kommer jobba med. En befriande insikt.

Sen tog jag tåget ner till Lund och har haft en varm och skön helg med M.
Lördag var vi på stan och jag köpte en snygg solhatt på Åhlens, precis en sån jag velat ha:) Återstår bara att se om jag verkligen kommer använda den. På kvällen var vi hos Erik och Maja och grillade och så vann jag i MIG igen, hehe... En sån parmiddagsklyscha:P

Söndag åkte vi ut med deras båt på Öresund och fiskade och solade och jag blev jätteröd i ansiktet. Ingen är förvånad. Det var en mycket bra helg.

Ibland då vi tittar på TV kommer jag på M med att sitta och titta på mig. Det blir jag löjligt glad av. He's my man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar