onsdag 18 april 2007

Jaha..

Var på stan idag och letade efter tillbehör till balklänningen. Det gick inge bra alls. Tror jag köper ett par svarta handskar bara eller nått. MEN jag hittade såklart en massa annat. Köpte i alla fall en klänning som kommer passa skitbra till min vita solhatt och min vita hud i sommar. Like. Annars var jag fulast på stan. Lovar. Det hämmar i alla fall mitt klädköpande vilket är bra.




Var på Scanias lunchföreläsning idag och dom vill ju i alla fall ha oss nyutexaminerade. Det är ju en bra greje. Fast dom finns ju i Södertälje vilken är en mindre bra grej. Nå det är ju 100 mil närmare Skåne i alla fall.

Känner mig helt avtrubbad. Tror jag försöker att inte bli ledsen så då blir jag degig ist. Det är så många veckor kvar och så var det så många veckor sen sist redan. Har mycket att göra i alla fall. Alltid nått.

1 kommentar:

  1. den var ruggigt fin och handskar till och allt är klart liksom.

    SvaraRadera