onsdag 11 april 2007

Skam

Ja i måndags kom man tillbaka till Luleå igen. Kusinerna var upp till Vidsel så vi käkade lax hos mormor och morfar och hade det trevligt innan jag körde iväg.

Igår var det bara att ta tag i aliaskursen igen. Sitta och pilla med cv-punkter har jag upptäckt att den här kursen består av. Måttligt upphetsande. Nå förhoppningsvis ror jag iland den, behöver kanske inte sätta ambitionsnivån så högt;) For till I på kvällen och åt middag och kollade på film och spelade vetgirig. Hon har ju blivit FN-änka här om veckan. Stackarn...usch.

Idag har det varit mer alias och så ikväll var jag och I,I,F och J på kulturens hus och lyssnade på Katarina Wennstam. Intressant värre. Sen for vi på O´learys och käkade så nu är jag fattig och mätt.

Blö blö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar