torsdag 23 augusti 2007

Glidlager

Well, fick en handledare idag så nu är allt klappat och klart. Pratade med han i Mora också och jag ska komma dit den 13 september och hälsa på och så där. Det känns så jävla skönt allt med exjobbet, mycket farlig känsla. Jag väntar bara på att allt ska braka ihop.

Så nu är flytten planerad in i minsta detalj i alla fall;) Första stopp, Umeå. Säga hej till brorsan och E och våldgästa hemma hos nån av dom en natt. Sen blir det Falun och syrran och J och småflickorna. Mora en dag och sen Örebro och våldgästning hos E. Sen är det Skåne here I come! Brorsan och E i Örebro vet inte om att jag kommer än men det löser sig nog;)

Nå har suttit och jonglerat med formler idag. Har ju inte ens kommit till skruvförband eller gamla tentor än vilket känns väldigt obra. Dessutom somnade jag rakt upp och ner på stolen i bibblo då jag läste om smörjning och olika oljors viskositet. Gaaah... Måste göra ett seriöst ryck imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar