torsdag 2 augusti 2007

Randig

Ledig is the shit. Halva hundveckan kvar nu sen är det bara natthelg och så är det sluuuut. har ägnat dagen åt att rensa mina lådor och tvätta. Skulle ha dammsuga också men...imorron kanske. Hittade en massa grejer från A, han var produktiv:) Och mycket söt, P-1800risar och guldänglar.. Gjorde ett litet kuvert med allt som får arkiveras hos m&p. Har inte riktigt hjärta att slänga bort sånt hantverk.

Fattade ju alldeles för sent att Kent skulle spela i Lund och Köpenhamn i höst. Fan också...då man äntligen kommer bo nånstans där bra band behagar spela så missar man det ändå. Fast jag vet inte vem jag hade kunna gå med, M gillar dom ju inte alls. Hans syrra kanske... Nå nu är det slutsålt :(

Ska träffa kusinerna E och E&M inne i stan ikväll och käka. Tydligen ska det kollas på Rix FM festival också, hoppas det regnar utav bara helvete:P Huga...

Jag gillar min nya randiga HM-klänning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar