onsdag 17 oktober 2007

Frisk och svettig

Har just varit och tränat, hurtigt värre. Kan det vara för att skjuta upp morasamtalet en lite stund till?;) Jag hatar telefongrejs...



Nå i helgen var vi i Söderåsens nationalpark och traskade runt. Hade gärna ägnat mig åt lite mer naturinsupande men det följde med en hurtig scout som höll tempot:P Var ut sen lite på kvällen och ölade med några garagekompisar till M. Jag fick dansa så det var kul:)

Annars har det inte hänt så där överdrivet mycket. Intervjuade några kockar igår och ska prata med Mora idag om det räcker eller om jag ska harva vidare. Försökte hitta böcker om ergonomi på UB här i Lund, gah...gick sådär. Får fara dit nån mer dag och irra runt mer.

Nej nu ska jag duscha och äta lite kyckling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar