torsdag 18 oktober 2007

Lämmen

Fick lite ont i magen av samtalet med Mora igår. Jag kan ingenting!! Hur har dom eg tänkt att jag ska kunna göra knivar? Tokfransar...

Nå har försökt se vad jag fått ut av intervjuerna hittills och bestämt mig för att gå tillbaka till Carlssons trädgård imorrn och vara i vägen och glo när dom gör mat. Får vi se om det ger nått eller om jag ska skita i att fara tillbaka till dom andra ställena.

Har i alla fall tränat idag också och jag känner redan nu hur ont jag kommer ha imorgon...gah. och ikväll för den delen också. Har bokat in mig på Ki yoga på lördag morgon. Bara för att se vad det är. Det kan ju aldrig skada att bli lite mindre vig om det skulle vara biverkningen.

Dags att duscha...

1 kommentar:

  1. Jag menar ju det!
    Sen att jag dricker proviva varje dag som säkert innehåller massa socker, är ju en annan sak ;)

    Och du har blivit så duktig å träna! Önskar jag orkade ta tag i det nångång.
    Du får skriva sen hur yogan var!

    SvaraRadera