lördag 24 november 2007

Shoppa sig

M kom hem jättesent igår. Det var ingen kul kväll alls...

Har varit på stan och börjat leta julklappar. M är det största problemet för han fyller år den 22a OCH ska ha julklapp också. Nå Har ju ett par ideer. Men en av idéerna verkar omöjlig att genomföra Jag blir så trött. Shoppade som vanligt mest till mig själv:P Tre tröjor och en mascara och en duschcreme. Sen blev det en vattenkanna och en adventsljusstake till hemmet. Var på Akademiebokhandeln och dreglade också men jag tror jag ska vänta till efter jul men att shoppa loss där. Hade tänkt fika på stan men det var så satans mycket folk överallt så jag for hem och ska äta lussekatter istället. Dom blev mycket goda för övrigt.

Ikväll ska vi fara och köpa nya sängar. Eller vi ska kolla hur mycket folk det är på IKEA och sen se om vi ska köpa nysa sängar;) Löningslördag låter som en mardröm där...

Nå nu ska jag fika och fördriva tiden tills M kommer hem från garaget. Sticka kanske...eller virka Lassen mössa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar