onsdag 21 november 2007

Sova sova säng säng säng

Igår kom äntligen knivarna. Mailade min handledare i Luleå också och ursäktade att det inte hänt så mycket här på sista tiden. Men hon tog det med ro och tyckte man kunde behöva en "tids inkubation för att hantera problemet". Oooh I love her:) Fick inte så mycket gjort i alla fall. Men jag började spåna lite. M var hemma och var sjuk så jag var ju tvungen att ta hand om honom och badda pannan och koka nyponsoppa och sånt;)

Han var hemma idag också så vi har pulat på. Sålde kadetten (!!!) till en skabbig gubbe från Eslöv på fm. Det var nästan lite sorgligt då den körde iväg...lilla Lars. Sen har vi varit och kollat på mer möbler i Svedala och sen på IKEA. Kommer bli en ny säng inom kort. Spännande:) Ny säng och skrivbord och byrå och matbord och stolar i vardagsrummet och soffa och... Ja ni hör ju. Men säng och skrivbord kommer det bli i alla fall. Det är svårt att köpa säng. Alla känns ju likadana då man provligger i dom. Nå man kanske kan byta om det känns helt åt helvete.

Har sytt in windstopper i M's VW-mössa så nu är den supervarm:) Det blev bra. Fick beställning från Lasse också att han ville ha en med. Det får bli en julklapp det...Har dessutom nästan gjort en hel vante klar till mig själv. Kommer nog lägga upp bilder på det senare i kväll då jag ids göra den klar. Är typ 2 cm kvar.... Tycker inte att minskningen blev så snygg däremot så jag överväger att sticka slätt och sy ihop ist, det kanske blir snyggare.

Nå, over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar