lördag 15 december 2007

Barr

Skrev ihop en rapport till min handledare i Luleå om vad jag gjort under hösten. Det är bra att ljuga ihop sammanfattningar ibland, då ser man ju att man faktiskt åstadkommit litegrann. Fick tag i Erik också och kommer gå på hans utlåtande angående dom konstiga knivarna. Då är ju det beslutet inte helt taget ur luften i alla fall;)

Har slagit in (nästan) alla paket nu och lackat och donat. Dom blev fina och rymdes bekvämt i en papperpåse. Måste ju kunna frakta med mig allt också.

Idag var det sol! Vi gick ner på stan och köpte 500 spelet och en gran. Det blev en liten och söt gran och den luktar gott:) Köpa gran, det trodde jag aldrig. Ska kanske få en julgransfot av M's föräldrar så det blir inte påklädning av den förrän imorrn. Tur den är liten så mitt julpynt räcker..

Det har varit ett gäng riktigt superbra dagar nu. Bara att njuta och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar