fredag 7 december 2007

Kurs och hurtsar

Hux flux köpte vi ett skrivbord i onsdags!

Skönt att få ner lite grejer i lådor och sånt. Den där gräsliga tapeten och framförallt bården är snart ett minne blott. Eller nångång efter jul i alla fall.

Igår då...hmm...nej. Ingenting. Mycket tittande rakt fram i alla fall.


Men idag, efter en veckas tappra försök så ringde äntligen min handledare i Mora så jag fick fråga av mig lite. Tror att jag blivit liite klokare i alla fall och kom till och med igång att skissa lite. Annars har jag mest gjort mig snygg och stirrat på dom där knivfilmerna igen i hopp om fler revolutionerande idéer angående knivbladets form.

Hur ska det gåå?? Jag har måttlig till ihållande ångest för det här arbetet. Höll tidigare i veckan på att ramla ner i jag-kan-inget-och-är-en-stor-bluff träsket. Men det ska nog lösa sig. Trots det massiva arbete jag har kvar och den lilla tid jag har kvar. Tiden bara rinner mellan fingrarna på mig...

I kväll är jag bjuden på fest i Umeå hos Snäll-E. Åååh vad roligt det hade varit... Måste åka upp till henne nångång nu efter nyår, så det så! Kan vi supa och vara vulgära och göra bort oss.

Nå på lördag är det fest med några från M's garage. Där är ju nivån lite lägre än på paraktiviteterna. Jag ska åka tåg till Teckomatorp själv på kvällen, hoppas jag inte bli överfallen av några tjejgäng;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar