torsdag 20 december 2007

Syltkakor

Idag var jag och storhandlade, tyckte jag. Med våra mått mätt så STORhandlade jag men i jämförelse med alla andra så hade jag lika gärna kunnat handla middag för 2. Shit vad folk handlar mat...

Nå lyckades få med allt tror jag, Skulle köpa småkakor till kaffet men dom såg så bedrövliga ut så jag gjorde egna syltkakor i alla fall. Ska göra en till sort imorrn och så köpte jag en sort. Det får räcka. Inga sju sorter i alla fall.

Kokade kola också och det blev goooooott. Mmmm... vet inte hur jag ska lyckas hålla mig från att äta upp dom. Sen har jag varit och tränat. Huga vad jobbigt det var, idag igen. Tänka sig. Men jag känner mig duktig i alla fall;)

Tror jag måste på stan imorrn och panikhandla nått mer till M. Får gå på fm och hoppas att det inte är så mycket folk. Folk är idioter, det vet vi ju alla.

1 kommentar:

  1. MUMS! vad goda kolor!! Några blev tyvärr lite mjuka eftersom det hann svalna för mycket :-/

    Tack för receptet!

    SvaraRadera