onsdag 30 januari 2008

Böcker

Idag kom mina böcker! Två Bodil Malmsten och en Doris Lessing. Hur jag ska lyckas att inte börja läsa nån av dom förrän jag är klar med Det andra könet är ju ett mysterium. Har den enda boken som toalettbok men det gills inte;)

Har suttit och valt bland mina skisser idag och börjat bearbeta om dom som har nått som tilltalar mig. Gudars...hur ska det här gåå? Det är ganska kul i alla fall...kul att plocka fram akvarell lådan om inte annat. Kommer nog resultera i fler icke knivrelaterade alster nu då man kommit igång. Tavlor till Tuss och Skrutt har jag tänkt på länge utan att det blivit nått av det. Nu då jag inte har tid kommer nog inspirationen att flöda som aldrig förr om jag känner mig själv rätt.

Nästa helg ska M till Stockholm hela helgen. Nån som vill komma och leka med mig då? Jag kan baka god kladdkaka;) Annars tänkte jag passa på och se filmer som han aldrig vill se. Bio eller dvd återstår ju att se. Blö blö blö...väntar på att maten ska bli klar här. Feed meeeee!

1 kommentar:

  1. Rekommenderar "tankgirl" gammal film med skitung Naomi Watts i biroll. Det är helt sjukt underhållande. Den enda filmen jag sett där dom pimpar en pansarvagn....grym film.

    Annars är hongkong rullen Dirty Ho från 1979...grymt rolig rulle

    SvaraRadera