lördag 19 januari 2008

Garageänka

M åkte till garaget i morse på obestämd tid. Ska fixa nyinköpta bilen så den inte låter som om den ska braka ihop då man släpper på gasen;) Nå jag käkade frukost, surfade lite och sen somnade jag om i alla fall. Smidigt. Har sovit så jävla dåligt dom senaste nätterna och skulle behöva stiga upp tidigt och hålla mig vaken och vända dygnet. Höll på att slå M hårt i natt för att han snarkade så gott när jag inte kunde sova alls. Men det var ju inte hans fel;)

Drömde i alla fall en massa om familjen och pappas släkt och tjo tjim nu då jag somnade om... Det är tråkigt att alla bor så långt bort.

Borde dammsuga idag. Vi kom överens om att dom invanda könsrollerna nog bör bibehållas just idag eftersom bilen inte skulle gå att köra om jag skulle byta kamrem:P Vek ursäkt men men...
Det är sol ute så jag borde ta en promenad och gå på apoteket. Och så borde jag göra klart mitt exjobb. Och så borde jag sluta gnälla;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar