söndag 27 januari 2008

Jason Bourne

Well idag har man ju varit hyfsat bakis. Så går det då man dum som man är håller samma tempo i ölandet som sin 15 kg tyngre sambo. Men det var roligt och jag gjorde inte bort mig i alla fall;)

Idag hasade jag runt i nya morgonrocken till 2 nångång innan jag tog mig i kargen och gick ut i solen och ner på stan. Svullfikade och dreglade lite utanför Glerups. Mina böcker borde komma till veckan. Det borde mitt tentaresultat också. Fan vad jag måste klara den...

Kollade på The Bourne ultimatum ikväll och käkade pizza. Dom är rätt bra tycker jag, dom filmerna. Fast eftersom vi såg tvåan först och sen ettan och både M och jag har kasst minne så var intrigen lite förvirrande vissa stunder;)

Hmm...kramar kanske. Ja det vore nått:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar