torsdag 21 februari 2008

Alias ja...

Började bråka med Alias idag. Tänkte att jag kunde börja modellera knivbladen medan jag väntade på svar från mina handledare. Voj voj. Har installerat det på M's dator för att det såg helt konstigt ut på min. Men det såg helt konstigt ut på hans också. Inga cvpunkter och inga linjer och sånt. Trixade lite och fick tillslut till det i min dator fast då ser man inga bilder vid ikonerna, vilket är störande. Nå ja...man ser det viktiga och allt verkar funka. Hur jag ska göra sen rent praktiskt är jag lite mindre säker på. Ehh...det kommer ju inte gå hipps vipps i alla fall. Blö blö.

Är allmänt less på mig själv. Fick dessutom veta att M ska vara borta imorron kväll förutom att han kommer vara borta hela lördan också. Uff... Och nästa fredag. Vad ska jag säga liksom. Det är inge kul. Men jag fick många kramar ikväll, det är en bra grej:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar