lördag 23 februari 2008

Bara bullar

Kunde inte somna om i natt efter att M kommit hem, störigt. Sen drömde jag att jag och några till eldade upp en Volvo 142a som var oceangrön på mormor och morfars tomt. Har drömt en massa på sista tiden. Förra natten var det att alla som titta mig i ögonen dog. Dom fick en vit hinna över ögonen och sen föll dom ihop och dog. Det var läskigt...

Ringde hem och grinade lite i morse för att jag är en sopa som aldrig blir klar med exjobbet. Modern tyckte jag skulle sluta sparka på mig själv. Nya friska tag alltså. Usch, ligger på gränsen till hopplöshet hela tiden och då behövs det så lite för att det ska slå över. Pratade med syrran också. Hon tycket inte att jag skulle vara själv i Lund. Well well..

Har just avslutat ett bullbak och ska snart fara till M's mamma och fika upp dom. Det blev både vaniljisar och kanelisar.

5 kommentarer:

  1. Låt oss starta en drömblogg! slå våra sjuka drömma ihop!

    SvaraRadera
  2. ja, banne mig, sluta sparka på dig själv. tror man måste intala sig själv att ex-jobb är skitroligt istället... och så kan man sparka på tomas ledin istället.

    SvaraRadera
  3. Leopardia: Mmm Tomas Ledin behöver sparkar, tillsammans med många andra som gör musik fast dom inte borde. Mindre sparkar till mig:)

    SvaraRadera
  4. Älskling...
    Jag är inte heller klar med mitt exjobb... så du är iaf bättre än mej...
    Å jag håller med din syster... du ska inte vara ensam i Lund... du ska vara i Umeå, sova på min soffa och leka med mig!!!
    SAKNAR ju dig Puman...

    SvaraRadera