onsdag 13 februari 2008

Halv-akut

Att vara halv-akut betyder tydligen att man får en tid om 3 veckor. Stånk. Jä jä, jag är ju inte döende. Vad jag vet.

Har skissat lite idag och kommit fram till att det inte går att göra några snygga trähandtag med de tillverkningsmetoder jag är låst till. Fult fult fult. Var och fikade med E en sväng också och en av hans kompisar kom förbi. Jag vet inte vad jag ska säga. Trodde inte att det fanns sånna på riktigt. Så många ord som han sa på de 3 minuter han pratade med oss, så många ord har jag nog inte sagt på hela den här veckan. Men han är nog en underbar person. Vad vet jag. Köpte en mattidning och en inredningstidning också. Hoppas på fler hääärliga idéer

Ikväll var vi och tittade på en lägenhet åt ett ryskt par som m&p känner. Tanken att dom ska bo två vuxna och en 3 åring där inne känns ju bisarr men nått måste dom ju börja med för att komma igång. Blö blö blö...tror jag ska dricka lite mer Zingo innan det är dags att försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar