söndag 3 februari 2008

Mössa

Blev igen träning i fredags pga knäont och latmask. Däremot blev det bestämt att jag ska åka till Mora tisdag till onsdag nu till veckan. Hips vips. Ska sätta mig imorrn och försöka komma på nått smart att säga och berätta och skriva ihop det i ett behändigt format så dom inte tycker att jag sak ut och prata med fler kockar igen. Det går bara inte. Skulle ju egentligen vilja stanna i Falun och hälsa på syrran och J och sötnosarna men det känns som jag inte riktigt har tid med det. Måste hålla ångan uppe nu då jag kommit igång. Februari är månaden som allt ska hända liksom.

Igår kväll var vi hos John och Helena och Tor och åt middag och drack vin. Mycket trevligt var det. Var ett annat par med en ettåring där med så det blev lite barnprat;) Något vi allt måste vänja oss med. Nu har verkligen ALLA vi känner barn. Voj voj....tur inte M har bråttom.

På tal om ingenting så var jag först på Glerups och sen på biblioteket igår. Hittade en bok med bullrecept som jag verkligen vill ha...tror nästan jag måste köpa den. På bibblo lånade jag en bok med stickbeskrivningar på bebiskläder som faktiskt var riktigt vettig. Är svårt med stickböcker annars. Alla kläder är så töntiga och fula, men den här boken var supersöt. Håller på att få ihop en mössa men jag har börjat om 8 ggr redan så vi får se hur det går:P Måste hur som köpa grövre stickor och garn så jag kan göra tröjor och sånt.

Vänta på att M ska komma hem med mat till mig. Jag behöver mat i min bakistomma mage!!

1 kommentar:

  1. Barn...my god vad avlägset det är, och ändå är jag både fabror och morbror. Min unge ska fan mig heta Gunnar, världens coolaste namn ;-)

    SvaraRadera