fredag 15 februari 2008

Vad har du i fickan, Jan? Är det en kraftig tulpan?

Ska strax tvätta vårt klädberg. Så ni vet.

Igår fick jag ingenting gjort i princip. Kollade igenom tidningarna jag köpt och testade hur mycket jag minns av alias. Har kommit fram till att jag kommer enbart att göra modeller som gör sig bra på bild och kommer skita i att sitta och dra i cv-punkter för att få tangens mellan ytor. Så det så. Dom kommer ändå vara tvungna att modellera om allt innan tillverkning. Om dom nu köper min ide rakt av. Känns inte så troligt. Well well.

Gick en promenad och köpte tulpaner till M. Sen fick jag också tulpaner då han kom hem:) Tulpaner tycker jag hör alla hjärtans dag till. Mamma hade skickat ett kort till oss också och jag blev alldels gråtig och fick lite hemlängtan då jag läste det. Men men..

Tvätt tid alltså...och så mer skissande. Måste maila mina handledare också. Hmm... Jag är en sopa. Tror jag ska skriva det.

1 kommentar:

  1. Du är ju bäst älskling...
    Du är ju min Pelin juh...

    SvaraRadera