tisdag 18 mars 2008

Hej mitt vinterland!

Det slutade aldrig snöa igår så nu är det snökaos och sånt som det blir här då det kommer snö. Så där lagom till vi ska flyga. Ja allt är som vanligt med andra ord. Ska vara jääävligt i tid imorron med flygbussen och allt sånt, tänker INTE sumpa den här resan. Snart åker jag!!:)

Igår låg jag mest och andades för att det skulle sluta göra ont i magen mellan gångerna jag kunde vara uppe en stund för att typ...duscha eller äta. Var inte så rolig öht men vad gör man...
Idag är det bättra som tur är. Ska slänga i mig lite fil och sen åka till det där biblioteket och läsa på om polymerer. Måste skaffa mig lite baskunskaper i alla fall, det är ju ändå 30 % av tentan. Fick gamla tentan med posten igår och jag hade inte gjort så många tabbar förutom ren okunskap. Kunde väl ha fått 3 p mer om jag inte missförstått två frågor men det hade inte hjälpt slutresultatet. Det är ju alltid nått. Jag hoppas det inte kommer några sånna utdrag ur böcker igen, jag sög på det. Ge mig mer Callister! Han vet jag vart jag har...nästan i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar