tisdag 25 mars 2008

Påsken

Imorse åkte syrran och J och tjejerna hem. Ett sånt liv det har varit:)

Tussen fick feber i fredags så vi kunde bara leka i snön en ynka liten dag. Mycket trist. Men M har ju varit här och det har varit en tokbra helg! Vi var och eldade lite på lördag men annars har det mest varit slapp. Jag är så glad att han följde hit så han får se mig i mitt rätta element som omväxling från mitt normala apatiska depp-tillstånd... Jag älskar ju honom och vill inte vara ett deppo jämt.

Men nu när alla åkt finns ingen ursäkt att inte plugga. Läste lite polymerer igår men jag somnade såklart av extrem leda efter ett par sidor. Finns inga sidhänvisningar i planeringen utan det är meningen man ska kunna det som sas på föreläsningarna. Yeah right. Måste i alla fall få någon slags grundkunskap...typ hur polyeten ser ut och vad glastemperatur och vulkaniserat gummi är. Tänker inte jobba ihjäl mig på polymerer.

Det blir i alla fall utgång inne i stan på lördag efter tentan, det ska bi kul!:) Får ha det som morot...

1 kommentar:

  1. jag känner att jag bävar lite inför nästa kurs, helt plötsligt ska man ha lektioner igen... den här essäkursen går vi ju bara på måndagar..

    SvaraRadera