söndag 6 april 2008

Gloooooria

Igår var en riktigt kul kväll! Käkade och drack här hemma hos oss och sen gick vi ut på Glorias i vanlig ordning. En bra kväll! Jag gillar Erik och Maja...

Idag har det inte blivit många knyck däremot. Sov länge och har badat och slösurfat och lite sånt. Vi gick ner på Ministern och käkade en pizza och lyssnade på alla fåglar som håller på att sjunga ihjäl sig. Det finns ju koltrastar här, dom sjunger fint. Det låter sommrigt!

Skjuter tankarna på den kommande veckan framför mig just nu. Onsdag och Torsdag kommer vi åka till Stockholm för M's farbrors begravning. Jag borde ha gjort mer förra veckan men jag blev som lite uppjagad av allt jobbsökande så nu känns det som hela den veckan gick bort. Jag är så less och så har jag huuuur mycket som helst kvar. Voj voj...

1 kommentar:

  1. Åh jag vet, den risgrynsgröten bara älskar jag :-9 så himla god!

    Ja nu fååår jag ju egentligen äta mackor till middag, A. himlade alltid med ögonen när jag föreslog det till middagar ;)

    Vad kul det lät med utgång, jag vill också!

    SvaraRadera