fredag 4 april 2008

Ha ha

Nej ni, CAD-konstruktör blir jag nog inte där men det gick bra i alla fall. Inga jättekluriga frågor och han var trevlig. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Efter ett litet snack med M så vinkade jag av honom. Kändes bra att prata, som vanligt. Att jag aldrig lär mig hur smidigt det är att prata då man väl gör det. Nej jag ska tvunget ha ångest två dagar innan jag kan klämma fram nått. Stånk.

Vad kan kvällen bjuda på då måntro? Verkar som att det blir Two weeks notice. Och kanske sticka lite, det var ett tag sen. Men först ska jag handla godis...mmm. Det är jag nästan värd;)

***********************************

Åh ju mer jag tänker på den där intervjun ju mer skrattar jag. Shit alltså. Ha ha.

2 kommentarer:

  1. Hej, halkade in på din blogg på ett bananskal. Det var himla länge sen! :).. Kul att se vad som händer i ditt liv :)
    /Kalixbruden :)

    SvaraRadera
  2. hörru hemlo! berätta mer om jobbintervjuen nu :)

    SvaraRadera