fredag 23 maj 2008

Tuss och Skrutt

Det får bli ett inlägg till idag. Fick ju så fina bilder av syrran på småtjejerna. Måste ju dela med mig:)





Jag misstänker att Tussen har fått sätta på sig hårbandet själv, det är det senaste helt enkelt. Och så lilla Skrutt som blivit ett helt år! Stora tjejen...jag längtar efter dom:/



Tvättar för fullt och tillagar en flottig måltid som involverar beasås. Mmm... Är i hormonell obalans men tror mig kunna hantera min omotiverade gråtmildhet trots att M är på vift. Jag blir så less. Som tur är så är Brad på TV ikväll, alltid nått;)

6 kommentarer:

  1. Hm.. Är den lille Tussen lik dig månne? Tja, i en utomståendes hastiga inblick iaf. :)

    Jag har varit lite nyfiken förresten när du skriver om Luleå, är du därifrån eller har du "bara" din skola där? :-)

    SvaraRadera
  2. TruckerElin: He he, nej hon är otroligt lik mig (eller min syster, vi är lika också). Min syster brukar skratta då vi siter tillsammans och äter och tuggar likadant:)

    Jag kommer från en liten by i norrbotten, Vidsel heter den och ligger 10 mil från Luleå. Mina föräldrar bor där fortfarande men jag gick som sagt på universitetet i Luleå.

    SvaraRadera
  3. hehe ja tänkte på det sen att likheten måste ju vara väldig om någon som sett bara ett par bilder på dig o en på lilltjejen kan se den. :)

    Vidsel, undras om jag inte har vart där faktiskt en gång. Hälsade på en kompis som är från Älvsbyn o han tog med mig på lite sightseeing i nejden, bla var vi o kollade på Storforsen (heter det va.. *hmm*)

    SvaraRadera
  4. Ibland får man gråta...
    Vad söta dom är, Tuss å Skrutt... lika lik sin moster som Semlan är sin... ;)
    Snart ses vi!
    Puss

    SvaraRadera
  5. TruckerElin: Ja storforsen är bara några km från där jag kommer ifrån. Tufft att du varit där:)

    Emms: Ja dom är två godbitar.. puss

    SvaraRadera
  6. :-) Ja det var rätt tufft att Vara där också. hehe Om jag inte minns fel så var det där som vi var o gick på stenarna som ut i själva forsen..
    Du får väl vinka till min kompis när du åker till Lule nu då, o hälsa från mig. :-) Hahaha, då skulle han bli rätt förvånad kan jag tro!

    SvaraRadera