söndag 1 juni 2008

Gråtrunka

Voj voj. Igår fick jag faktiskt en massa pluggande gjort vilket känns mycket bra. Fick en ahaupplevelse till och med. Perfekt.

På kvällen var vi hos en av T's kompisar och grillade och hela I's tjejhjord var där. En mycket kul kväll:) Det fanns till och med en eld där vi var. Eld är bra grejer. Blev utgång på Invit sen och jag träffade E som snabbast och hann krama henne. Vi får träffas mer sen i Vidsel. Hamnade på en efterfest också där I och Johan hånade värden. He he. Gråtrunka var som kvällens avslutningsord. Vi kom hem sent i alla fall och jag är trööött idag.

Vi kollade på Flyboys idag innan jag släpade mig till ekonomiböckerna. Ingen höjdar rulle. Jag är less på att plugga och vill mest ligga ner och äta nått onyttigt. Har ingen laddare till min mobil heller och batterierna är slut och det finns ingen fast telefon här. Känner mig helt isolerad. Ville ju ringa M. Han är ju sjuk och allt... Nå ev kan jag låna en av F. Ska få låna hennes cykel imorgon, mycket bra.

Kan det vara så att jag undviker att plugga och därför sitter och skriver ointressanta saker här? Man kan säga att det är precis så det är. Räntabilitet go to hell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar