torsdag 19 juni 2008

Klibb

Fick ett upprört mail av min syster som jag såg imorse. Måste ringa nu ikväll men jag får nog vänta tills tjejerna somnat. Fick fina bilder på dom också:)


Dom verkar ha fått varsin skorpa att gnaga på. Men tanke på entusiasmen så är det nog smör på också;) Sköna sköna små älsklingar, vad jag vill hälsa på dom!!

Pratade med mamma igår och mormor hade varit jättedålig och ligger inne på sjukhus nu:/ Hon är bättre nu men det var inge roligt att höra. Fick som bägaren att rinna över igår mitt i allt elände. Bråket avblåstes.
Jobbade idag och det har varit vaaarmt och klibbigt. Fick gjort en massa ärenden på stan sen och har äntligen komponerat ihop nått att skicka till min Hemlis:) Hittade en massa grejer då jag väl började. Var lite orolig för idetorkan som varit. Som vanligt då jag ska ge bort grejer får jag passa mig så att det inte blir ett paket som JAG vill ha:P

Har varit och handlat rabarber och sill och Hallans fläder så nu är vi redo för midsommar i Teckomatorp. Han har satt upp en pool tydligen så det blir bad och grejer också. Trevligt:)
Glad midsommar på er alla! Var rädda om varandra!

Puss och kram

3 kommentarer:

  1. Hej. Hä stämm, jär bortaboijn,bo inne Pite och sko snart flötte dell Berschicka. Trevlig midsommar

    SvaraRadera
  2. Gumman...
    Du kan mitt nummer... ring när du vill...
    PUSS

    SvaraRadera
  3. Emms: Jag ringer under helgen! Ha en fin midsommar och hälsa ljusträsk från mig!:)

    SvaraRadera