tisdag 15 juli 2008

Ingen ringer

Har redan fått hjärtat i halsgropen två gånger idag då det ringt men det har bara varit mamma och M. Kom igen nuuu! Jag vill veta!

Sitter och pillar på exjobbsrapporten och det går segt. Mitt största problem när det gäller den är att hitta bra källor. Jag vet typ vad jag ska skriva i alla fall inledningsvis men det är ju så dumt gjort att man inte bara får skriva det man vet. Man måste ju visa att någon annan också vet det. Kasst, jag vet ju bäst:P

Är lite besatt av den här låten. Hercules and Love affair feat Antony Hegarty - Blind. Om jag hade varit lite mer avancerad så hade jag ju kunnat få en sån där fin ruta man kan klicka på men jag får länka i stället då. Hur som, jag gillar den. Videon var ju ingen höjdare däremot. Men det är den här. Nine Inch Nails - Only. Den är också beroende framkallande. There is no you there is only me... Två låtar utanför min ordinarie repertoar kan man säga:) Blö blö...

Rapporten var det jag höll på med ja...

*sneglar på telefonen*

5 kommentarer:

  1. Får jag ta ansvaret för att lura över dig till den goda NIN-sidan? Snälla? Jag har så svårt att rekrytera anhängare...

    SvaraRadera
  2. Gustav: Du kan lägga in mig på ditt NIN rekryteringskonto:) Lyssnade till och med på Mars volta idag också. Men det var ingen bra skriva rapport musik;) Är ni hemma igen??

    SvaraRadera
  3. jag veet! det är ett jä'la skit. att man är tvungen att leta på nån som säger det man själv säger för att få säga det...

    SvaraRadera
  4. Pelin>> Ja, jag åkte hem några dagar tidigare, dom andra två åkte till Prag i några extra dagar, jag drog hem direkt från münchen

    SvaraRadera
  5. Leopardia: Ja hur noga är det liksom:P

    Gustav: Ahaa...Men då är ni ju vid liv allihop:) Bra jobbat!

    SvaraRadera