söndag 27 juli 2008

Tag mig - håll mig - smek mig sakta

Balkongbilder först. Skamklippte det frodiga buskaget runt balkongen ikväll så att det inte ska växa in över räcket. Luktärterna har tagit sig bra nu och är tydligen i en massa olika färger. Där ser man.

Idag var det varmt. Också. Somnade för sent igår. Fick samtal från Ch mitt i natten Han var tvungen att berätta att han nått sitt mål att ligga med någon från varje årtionde från 60- till 90-talet. Grattis Ch ;)

Träffade Leopardia och hennes söta föräldrar nere på stan idag och vi gick en sväng på botaniska och fikade och sånt. Ofantligt varmt var det. Vi träffade en fin kisse som var svart och kurrade och gillade grädde:) Jag fick presenter också! Böcker och sticknålar. Presentflödet tar aldrig slut från den där bruden;)

Drösde omkull under björken sen idag också. Började läsa Moa Martinsson-boken jag fick och åt godis. Men nu tvättar jag...så ni vet. OCH äter godis:P Började göra mig till och stöka undan lite för att M kommer hem ikväll. Övervägde till och med att dammsuga. Men hallå. Det kommer se ut som ett bombnedslag så fort han kommer in i lägenheten. Nöjde mig med att diska och städa bort lite stickgrejer;)

Ikväll ska jag i alla fall kramas. Det var läänge sen nu.

4 kommentarer:

  1. Jag vill också ha blommor på balkongen! Jag hade fyra lådor fulla, men alla DOG! Kan inte fatta.. *snörvel* 3 plantor halvt mörbultade (sonen) jorgubbsplantor är vad som återstår. Ger mig några få men goda gubbar varje dag iaf!

    Kom på en sak.. Hur går det med den svarta koftan?? :-)

    SvaraRadera
  2. TruckerElin: Jag är i förundran att det ens kom upp något här. Det bara växer och växer. Synd att vi aldrig är ute på balkongen bara:P

    Koftan? *tittar i taket och visslar*;) Den ligger på is tills detta hemlispaketet är skickat. Dvs till imorgon:) Är vid armhålet på bakstycket. Har redan lyckats strula till det med intagen tror jag men det löser sig nog..

    SvaraRadera
  3. Presenter is the shit...
    å jag vill INTE ha några blommor på balkongen... då blir det ju ännu mer ansvar och saker som ska vattnas och sånt... skulle döda dom inom en vecka... och då är det ju lika bra att låta bli...
    Hoppas du hade en myyysig kväll med M igår...
    KRAM
    ps. Pumorna ska träffas i umeå i höst... kommer du?

    SvaraRadera
  4. Emms: Mycket mysig. Sex is the shit. Det är inge kul att vara ensam.

    Men åååh. Ska det drickas sprit? Det vill jag ju! Vi får se hur livet ser ut då.

    SvaraRadera