torsdag 7 augusti 2008

Du sålde våra hjärtan

Det borde vara förbjudet att lyssna på sånt här i mitt tillstånd (som vanligt i nån kass verson). Jobbade sista dagen på personliga assistent jobbet idag. Diskade och grinade då denna kom i iPoden. Sen hade jag mitt första tvättstugebråk och började grina där också av ren utmattning och känsla av totalt nederlag i allt jag tar mig för. Pinsamt. Men tanten blev blidkad i alla fall.

Har letat bostad ikväll. Ingen svarar... man är inte så attraktiv då man bara vill hyra i två månader. Nå. Det löser sig. Jag sitter ju inte ute på gatan. Bara i skiten.

"Av allt det jag gav har du ingenting kvar.
Jag ger vad jag har men du ger ingenting tillbaks."

4 kommentarer:

  1. Man ska inte lyssna på sådana låtar... du måste ju lyssna på kvinnor kan sången "tjejer, åååh tjejer, vi måste höja våra röster för att höras..." eller hur var det?
    Ska man bråka i tvättstugan är det bra att vara lite känslig eller ev. bakis... då kan man bara ignorera å gå vidare ;)
    Du vet vart jag bor...
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Emms: Ja jag har lämnat tvättstugan bakom mig. Grinade mig från 350 spänn för den kolven jag bröt upp för att komma in i tvättstugan;) Kommer ju inte ens att vistas i det där huset någonsin mer.

    Den som uppfann vitt vin borde få ett pris. Guuud...I love it. Huvudet blir mycket lättare. Ikväll i alla fall.. :P

    Puss å kram å hångel å smek

    SvaraRadera
  3. Du ville bra gärna in i den tvättstugan va.. ;-) Bryta sönder en kolv, det är såna saker som jag önskar att jag kunde göra när jag är arg.. Hade en pissdag idag (=trött) o ville kasta sönder nåt.., hade bara garnnystan.., du kan ju tänka dig hur effektivt det var.. *s* Gick ut i regnet o blev böta istället..

    SvaraRadera
  4. TruckerElin: Ja vad fan skulle jag göra? Var ju tvungen tvätta innan kl 5. Jag hade ju kunnat knacka på också;) Du får börja med någon aggresiv sport:)

    SvaraRadera