måndag 18 augusti 2008

Sova sova sova säng säng säng

Jag älskar mina nya skor. Dom ger mig inte ens skavsår. Lovely. Och jag älskar att ha ett jobb där man inte har blåställ, hjälm och ohyggligt fula skyddsglasögon på sig;)

Kommer jobba 3-9 resten av veckan. Lite småtrist att sitta själv halva tiden. Jag hoppas att det inte kommer vara så resten av september och oktober. Men nu är det ju passande. Mer effektiv pluggtid. Hur ska det här gå egentligen?

Pratade med syrran ikväll, Ellen har ju namnsdag. Sonja tittade på Nicke nyfiken och Ellen bajsade ner sig. Full rulle alltså:) Åh vad jag längtar efter dom! Kanske får ta och åka upp till dom nån helg här framöver.. Borde åka till E i Jönköping också. Innan jag flyttar bort härifrån, ännu längre bort från henne.

Blö blö. Jag har torra ögon och ska lägga mig och läsa tills det somnas. Läste ut Norrlands akvavit igår och jag kan rekommendera den. Torgny den gamle räven. Han vet hur man skriver han:) Men nu är det Gomorra som gäller. Får se om jag orkar mig igenom den eller övergår till något lättsamt.

2 kommentarer:

  1. Skönt att sova å läsa bra bok...
    längtar du nått tills du får flytta till tuss å skrutt?
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Emms: Har påven en rolig hatt? Jag längtar mycket...och dom vill att jag ska komma dit. Jag längtar tills jag flyttar härifrån också. Snart så...*puss*

    SvaraRadera