torsdag 11 september 2008

And it hurts with every heart beat

Jag klarade inte maskinelement tentan. Blööö. Tänkte be Ch eller nån hämta ut den och posta så jag får se hur illa det är.

Blev inget stickande igår. Hade tänkt lyssna på podradio under tiden men det tog 700 år att ladda den så det sket sig. Dåliga ursäkter:P

Idag har jag varit groteskt trött i ryggen, speciellt på em. Gah. Var ut och gick en sväng ikväll i alla fall. Hoppas det blir lite bättre till imorgon.

Usch. En trött dag helt enkelt. Men jag är glad att jag har jobbet. Jag trivs.

3 kommentarer:

  1. Fan vännen, det var ju inge bra... Men du har ju haft en massa skit i skallen den senaste tiden så det kanske inte är så konstigt...

    Hoppas du blir bättre i ryggen snart... annars får du börja träna den så du blir stor å stark... inte för att det hjälper säkert mycket... men men...

    Saknar dig Love...

    SvaraRadera
  2. Kram på dig! Det vänder ska du se! Och fortsätt promenera, det hjälper mot ryggen, I promise!

    SvaraRadera
  3. Emms och Emma: Jag orkar inte ens bli upprörd. Om jag kuggar den andra kommer jag bli upprörd däremot. Tror jag.

    Ryggen är snällare idag. Promenera is the shit:)

    SvaraRadera