fredag 12 september 2008

Det bidde en tumvante

Idag har ryggen varit mycket snällare. Promenader is the shit. Vet inte om jag åstadkom så mycket på jobbet idag däremot. Men men. Jag har hållit mig sysselsatt:P

Kvällen har ängnats åt att tvätta, sticka, ha huvudvärk och kolla på Bullit. Det blev även lite godis. Till imorgon ska det inhandlas vin. Imorgon kväll ska jag bedöva huvudet och somna som en stock. Jag ska inte ligga vaken som igår natt och bryta ihop. Nej. Tricket att lägga sig så sent så att man somnar direkt och inte ligger och tänker har slutat fungera och resulterar bara i att jag är trött jämt.

Imorgon kommer en ny skrivbordstol till mig på posten. Ma är en snäll tant som tar hand om mig:)

Måste sticka klart mina vantar. Idag var det riktigt svalt att cykla. har ju bara en ynka tumme kvar så är det klart! Att det kan sitta fast så. Koftan går långsamt framåt, är väl 10 cm kvar på bakstycket och så intag för halsen. det går låångsamt framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar