lördag 6 september 2008

Tall


Spatserade ner på stan idag för att se om jag hittar dit. Gick genom botaniska och hittade tre tallar som jag kunde lukta lite på. Det var mycket folk på stan, kan vara Lunda kalaset. Var helt nervös att träffa nån av M's kompisar. Vet inte vilka som vet att det är slut och jag orkar inte stå på stan och berätta det. Men det var så anonymt så. Hyrde There will be blood och såg ett par fin fina underarmar på bussen.

M ska bort nästa helg så jag skulle kanske ha varit där idag och packat. Men jag vill inte. Jag vill hinna få nån distans. Men det kommer kanske att vara lika jobbigt om två veckor också. Nå.

Det är alltså lite sådär helt enkelt. Ska sticka lite...

3 kommentarer:

  1. Distans är bra... sticka är ännu bättre... vad söt du är i lockar... och ditt rum ser ju helt ok ut... fast du har rätt i korridorskänslan...

    själv har jag putsat fönster och tvättat och strukit och sånt...
    ska leka lite med symaskinen nu... jag är en riktig 40-årig hemmafru...

    syster kommer ikväll... Vi ska träna heeeeela dagen imorrn *längtar*

    Saknar dej gumms!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Emms: Tack sötis! Du låter verkligen som ett riktigt husdjur;)

    Ha det så kul med storasyster!

    Puss puss

    SvaraRadera
  3. På tal om distans så skulle du bara veta hur svårt det är att få någon distans när dina grejor fortfarande är här :/ Men visst, du får ju tnäka mest på dig själv....

    Eventuellt köper jag packlådor och packar ihop dina grejor själv.

    SvaraRadera